Сайт професора кафедри, д.філос.н. Геннадія Москалика
Головна » 2015 » Березень » 29 » Думки та роздуми - 4
18:40
Думки та роздуми - 4

Щасливого буття, мій друже-філософе!

Іноді не філософи, не "любителі мудрості", а прості, земні люди висловлюють думки, які гідні подиву та пошани. Пам`ятаємо про дитину, яка "устами младенца" може буквально перевернути світ уявлень дорослих про життєві цінності, про сенс буття. А якщо це люди з великим життєвим досвідом, то їх думки цінніші втричі. Мабуть ці люди безмірно понесли на своїх плечах тягар "заздрощів", тягар "ненависті", тягар "зла та несправедливостей".

Хочу сьогодні для роздумів представити думку П`єра Ришара.

Чекаю відгуків та розвитку думки. Філософствуємо разом!

Переглядів: 1268 | Додав: Геннадій | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 Сошенко Юлія Вікторівна  
0
Звичайно, «серйозні» люди стануть заперечувати важливість гумору, зневажливо питаючи, яка користь в простому жарті? Але тут вони абсолютно помиляються: гумор часом служить не тільки корисним, а й життєво важливим цілям. Недарма при королівських дворах протягом багатьох століть вводилася державна посада придворного блазня, який в іронічній формі нагадував придворним і королю, що з будь-якого приводу може існувати і інша точка зору. Як правило, блазень був розумною і тактовною людиною, оскільки невдалий жарт часто коштував життя.
Посмішка, як прообраз сміху, виникла кілька десятків тисяч років тому і служила сигналом вітання, безпеки, надійності, забезпеченості, достатку у житті. Коли ми хочемо підтримати і розвеселити іншу людину, ми посміхаємося, жартуємо, розповідаємо анекдоти, показуємо комічність ситуації. У чому ж полягає роль сміху сьогодні? Насамперед, це засіб направлений на благополучне вирішення напруженої ситуації, адаптації до нової ситуації, запобігання агресії і конфлікту, зняття стресу (позитивні емоції при перегляді гумористичних телепередач). Однак слід враховувати, що будь-який засіб може бути використано і на шкоду людині. Наприклад, надмірне застосування гумору у виховних цілях переходить у глузування, що може викликати у об’єкта насмішок почуття неповноцінності і, як наслідок, агресію.Гумор і сміх є одними з ключових методів отримання доходу, як у формі плати за позитивні емоції (різні гумористичні вистави, атракціони та ігри), так і у формі асоціації з позитивними емоціями (реклама в гумористичних уявленнях, жартівливі ситуації в самому рекламному матеріалі).
Сміх та гумор відіграє велику роль у навчанні, допомагаючи формуванню логічних понять про нові речі і критичного перегляду поглядів і думок, а також руйнуванню неадекватних життєвих стереотипів – згадаємо іронічні діалоги Сократа. Учні значно легше запам’ятовують будь-який матеріал, якщо він представлений у жартівливій, смішний формі.

1 Ольга  
0
Я згодна:почуття гумору єдине, що допомогає мені, коли вчинки учнів мене дратують. Сучаснийучень у великому інформаційному просторі дуже швидко орієнтується, це дає йому хибну
свободу, вседозволеність, яка іноді переростає у хамство по відношенню до
вчителя. Але відповідати хамством на хамство вчитель не може: не тільки статус
не дозволяє, а бути зразком культури поведінки. І тут виручає почуття гумору.
Це більше бентежить дітей. Вони цього не очікують. А іноді зупиняються й
осмислюють почуте. Чого я й прагну. Віват почуттю гумора!!!

Бугаєвська Ольга Валеріївна

Ім`я *:
Email *:
Код *: